رییس فدراسیون وزنه برداری عراق : آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک محل مناسبی برای ارتقاء سطح دانش مربیان منطقه است

رییس فدراسیون وزنه برداری عراق : آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک محل مناسبی برای ارتقاء سطح دانش مربیان منطقه است
رییس فدراسیون وزنه برداری عراق با رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دیدار کرد.
در این دیدار که ظهر امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، صالح محمد کاظم رییس فدراسیون وزنه برداری عراق ضمن ابراز تشکر از دکتر حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به جهت برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مربیان وزنه برداری این کشور خاطر نشان کرد: امکانات و تجهیزات آکادمی نه تنها در منطقه خاور میانه بلکه در دنیا بی نظیر است .
وی ادامه داد: این مجموعه به عنوان مرکز تمرینات برتر آسیا با ظرفیت بالای علمی- تخصصی خود محل مناسبی برای برگزاری دوره های بین المللی می باشد، ورزشکاران ، قهرمانان و مربیان کشورهای منطقه می توانند دانش و سطح علمی ورزشی خود را ارتقاء بخشند.
دکتر حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی مربیان عراقی گفت: امکانات آکادمی در اختیار ورزشکاران و مربیان داخلی و خارجی است و ما با بهره مندی از این امکانات آمادگی این را داریم که به تیم های خارجی نیز خدمات مشاوره ای ارائه دهیم  و برای آنها دوره های تخصصی ورزشی برگزار نماییم.
گفتنی است 30 نفر از مربیان وزنه برداری استانهای مختلف عراق به همراه رییس فدراسیون این کشور برای شرکت در دوره دانش افزایی به مدت سه روز از تاریخ 6 لغایت 8 بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک حضور یافتند.
۷ بهمن ۱۳۸۷ ۱۴:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید