وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی تکواندو،کاراته و احسان حدادی بازدید کردند

وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم های ملی تکواندو،کاراته و احسان حدادی بازدید کردند
وزیر ورزش و جوانان به همراه رییس کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کاراته، تکواندو و تمرنیات احسان حدادی بازدید و از نزدیک با نحوه آماده سازی آنها آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از کمیته ملی المپیک، در این بازدید که با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، و رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک انجام شد، ابتدا سلطانی فر و صالحی امیری و همراهان به بازدید از تمرینات تیم ملی کاراته مردان پرداختند.

 سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته گزارشی از آخرین وضعیت اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته ارائه داد و گفت: تلاش مجموعه کاراته کشور برای رسیدن به سهمیه‌های حضور در بازی‌های المپیک و کسب مدال در این هدف اصلی این فدراسیون است. بنده به نمایندگی کاراته ایران از حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر و دکتر صالحی امیری برای حمایت هایشان تشکر می‌کنم.

همچنین شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته آقایان به ارائه گزارشی از فرآیند آماده سازی تیم ملی کاراته ایران برای حضور در رویداد مهم بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ پرداخت و گفت:کاراته ایران در طی این سال‌ها تاریخ ساز و سربلند بوده و تلاش می‌کنیم که باز هم موجبات عزت ورزش کشور را در المپیک فراهم کنیم.
در ادامه ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته زنان نیز ضمن ارائه توضیحاتی درباره شرایط دختران ایران گفت: انصافاً فدراسیون همه تلاش خود را برای آماده سازی تیم انجام داده و بانوان در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند. مدال آوری برای زنان در المپیک شاید راحت تر از مردان باشد اما انشالله اول به دنبال کسب سهمیه هستیم و پس از آن به گرفتن مدال فکر می کنیم.

وزیر ورزش و‌جوانان و رییس کمیته ملی المپیک وهیات همراه، با حضور در تمرینات احسان حدادی دارنده سهمیه المپیک 2020 در پرتاب دیسک، از نزدیک با شرایط آمادگی این قهرمان آشنا شدند و حدادی نیز توضیحاتی در خصوص روند تمرینات و  میزان  آمادگی‌ خود در مسیر المپیک ارائه نمود.
در ادامه وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک و همراهان ضمن حضور در اردوی تیم ملی تکواندو در مجموعه آکادمی ملی المپیک از آخرین شرایط تمرینی و نحوه کسب سهمیه المپیک توسط سید محمد پولادگر رییس این فدراسیون مطلع شده و وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد سهمیه های تکواندو در المپیک منجر به کسب سکو و مدال شود.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید