تمرینات آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح پیگیری شد

تمرینات آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح پیگیری شد
ورزشکاران دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو نیروهای مسلح که آماده حضور در المپیک ورزشی نظامیان جهان (سیزم) می شوند، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی جودو نیروهای مسلح که از ابتدای اردوهای آماده سازی خود جهت حضور در مسابقات سیزم، طی دو مرحله در آزمون های آمادگی جسمانی این آکادمی حضور یافته اند، تمرینات بدنسازی خود را در چهارمین مرحله از اردوها، در محل آکادمی ملی المپیک و زیر نظر حیدر محمدی مربی بدنساز تیم پیگیری می کنند. این مرحله از اردوها تا 12 مرداد ادامه دارد.
تمرینات تیم ملی جودو نیروهای مسلح به صورت ناپیوسته تا مهرماه سال جاری در تهران و زیر نظر محمدحسن مجلسی سرمربی این تیم ادامه خواهد داشت.
گفتنی است علاوه بر مجلسی، نجفی پور رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح در کنار حسین برغمدی، علیرضا حسین زاده، محمد خواجه بافقی، عزت صدیقی و رضا باقری به عنوان مربی، حیدر محمدی به عنوان مربی بدنساز و عرفان مداح به عنوان فیزیوتراپیست کادر سرپرستی و مربیگری این تیم را بر عهده دارند.
شایان ذکر است پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم در هر دو بخش فنی جودو و بدنسازی به میزبانی آکادمی ملی المپیک و طی روزهای 22 مرداد لغایت 2 شهریور برگزار خواهد شد.
اسامی اردونشینان تیم جودو نیروهای مسلح به شرح زیر است:
کیوان مهدی زاده، رضا رشیدی، رضا رضایی، سهیل جمال آبادی، کاویان بیرانوند، قاسم نوری زاده، ایمان نیک اقبال، محمد صدیقی، محمد صدیقی، عمران قراگوزلو، آرش قربانی، حمیدرضا ملک زاده، پوریا شکری، مجید حسنی، محمد صیدآبادی، محمد کوهستانی، محمدعلی ذاکری و علی زروندی.
هفتمین دوره المپیک ورزشی نظامیان جهان (سیزم) اواخر مهر‌ماه سال جاری و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.
۸ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید