به منظور حضور در مسابقات جهانی: بوکسورهای اردونشین تست دادند

به منظور حضور در مسابقات جهانی: بوکسورهای اردونشین تست دادند
اردونشینان تیم ملی بوکس با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 16 بوکسور حاضر در اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس که خود را برای حضور در مسابقات بوکس قهرمانی جهان آماده می کنند، صبح امروز و در مرحله جدید اردوهای آماده سازی این تیم، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
تمرینات آماده سازی تیم ملی بوکس با حضور 50 بوکسور منتخب کادرفنی که از بین بهترین های مسابقات قهرمانی کشور، اعضای سابق تیم ملی بوکس و نفرات شرکت کننده در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا تشکیل شدند، زیر نظر علیرضا استکی سرمربی این تیم از ابتدای خردادماه آغاز شد.
در ادامه و با برگزاری مسابقات انتخابی و درون اردویی که اواخر خردادماه برگزار شد، دور جدید تمرینات این تیم از روز گذشته و با حضور 16 بوکسور در هفت وزن آغاز شده است.
بوکسورهای اردونشین تمرینات خود را در این مرحله از اردوها که تا 1 شهریور ادامه دارد، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب (تمرینات فنی) و آکادمی ملی المپیک (بدنسازی) پیگیری می کنند.
گفتنی است طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته در فدراسیون بوکس، 8 ورزشکار به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد که تا این لحظه شورای برون مرزی با اعزام 5 بوکسور موافقت کرده است.
مسابقات بوکس قهرمانی جهان از 15 شهریور به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران برای حضور در این رقابتها 13 شهریور عازم این کشور خواهند شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی بوکس در اوزان مختلف به شرح زیر است:
وزن ۵۷ کیلوگرم: سجاد محمدپور (تهران) و دانیال شهبخش (سیستان و بلوچستان)، وزن ۶۳ کیلوگرم: مسلم مقصودی (خوزستان) و عبادی پور (تهران)، وزن ۶۹ کیلوگرم: سجاد کاظمزاده (تهران) و مهدی سرباز (تهران)، وزن ۷۵ کیلوگرم: شاهین موسوی (تهران)، سینا صفدریان (تهران) و میثم قشلاقی (خراسان شمالی)، وزن ۸۱ کیلوگرم: احسان روزبهانی (تهران) و کیوان صفری (مازندران)، وزن ۹۱ کیلوگرم: محمد عزیزی (آ. غربی) و محمد شوریان (خراسان رضوی)، وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم: امیر حسین ثقفی (مازندران)، ایمان رمضانپور (مازندران) و مجید جمشیدوند (لرستان).
همچنین علاوه بر علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، غلامرضا کریمی، همایون امیری، اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به عنوان مربی و دانیال تیماجی به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید