مشارکت آکادمی ملی المپیک در المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر ورزشکار سراسر کشور

مشارکت آکادمی ملی المپیک در المپیاد فرهنگی – ورزشی  دانشجویان دختر ورزشکار سراسر کشور
آکادمی ملی المپیک با حضور در المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر ورزشکار سراسر کشور، دانشجویان را با اهداف و ارزشهای المپیک آشنا کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، آکادمی در راستای نقش و اهداف اصلی خود مبنی بر معرفی و توسعه ارزش های المپیک در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص ورزشکاران جوان، در المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر ورزشکار سراسر کشور مشارکت نمود.
المپیاد مذکور از تاریخ26 لغایت 29 تیر ماه در دانشگاه الزهرا زیر نظر اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در تهران برگزار گردید و آکادمی ملی المپیک با حضور در میان جمع دانشجویان حاضر و برخی از مسئولین،  فیلم هایی با مضمون نقش ارزش ها در رقابت های ورزشی را به نمایش درآورد.
همچنین توزیع اطلاعات مکتوب و مصور مرتبط، معرفی و اطلاع رسانی فعالیت های جاری آکادمی ملی المپیک و مشارکت در برگزاری مسابقه مکتوب و آنلاین با محتوای اطلاعاتی از جنبش المپیک و ارزش های آن در روز‌های پایانی این المپیاد از دیگر فعالیت های این مجموعه در المپیاد بود.
محمدحسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و خانم لیموچی مدیر و مسئول برگزاری المپیاد مذکور، با استقبال فراوان و همکاری کامل و صمیمانه در این مشارکت، خواستار ادامه همکاری و حضور آکادمی ملی المپیک در فعالیت های مشابه و اجتماعات فرهنگی – ورزشی دانشجویان سراسر کشور شده و معرفی و ترویج ارزش های المپیک را در میان دانشجویان به خصوص ورزشکاران جوان کشور بسیار موثر و ضروری دانستند.
شایان ذکر است بخش دوم این المپیاد با حضور دانشجویان پسر ورزشکار سراسر کشور هفته آینده در همدان برگزار خواهد شد.


۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید