دعوت شدگان به تیم ملی پدل تست دادند

دعوت شدگان به تیم ملی پدل تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی پدل، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از تشکیل نخستین تیم ملی پدل که از سال گذشته با برگزاری چند مرحله اردو و انجام تمرینات متمرکز کار خود را دنبال می کند، اعضای این تیم در نخستین روز از مرحله جدید اردوهای خود در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
8 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی پدل، پس از پشت سر گذاشتن اردویی 10 روزه در سالن پدل مجموعه ورزشی انقلاب تهران، برای کسب آمادگی بیشتر اردوی آماده سازی خود را در استان لاهیجان برگزار خواهند کرد.
اعضای این تیم در ادامه و برای حضور در تورنمنت قطر که اواسط شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد به دعوت این کشور عازم دوحه خواهند شد.
گفتنی است 78 کشور در کل دنیا در رشته ورزشی پدل فعالیت می کنند که از این بین 7 کشور آسیایی از جمله ایران دارای تیم ملی پدل می باشند. ژاپن، امارات و قطر از بهترین تیم های این رشته ورزشی در آسیا و جزو رقبای اصلی ایران در سطح قاره می باشند.
دانیال مدنی، سعید آوک، روح الله مبارکی، ارسلان محمدی، آرشام مرادی، امیرعلی سلیمانی، سهراب درختی و مازیار یاوری هشت ملی پوش تیم ملی پدل را در اردوهای آماده سازی این تیم تشکیل می دهند.

۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید