معاینات قلبی عروقی اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر

معاینات قلبی عروقی اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر
اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در معاینات کامل قلبی عروقی دپارتمان قلب و ورزش آکادمی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از انجام هماهنگی‌های لازم بین دپارتمان قلب و ورزش آکادمی و سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، اعضای این تیم که خود را برای مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان آماده می‌کنند در معاینات قلبی و عروقی این دپارتمان حاضر شدند.
این معاینات شامل تاریخچه، معاینه، ارزیابی الکترو‌کاردیو‌گرافیک و انجام اکو‌کاردیوگرافی بود که تمامی اعضای تیم ملی سابر در آن شرکت کردند.
لازم به ذکر است تمامی اطلاعات جمع آوری شده در دپارتمان قلب و ورزش مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت و در موارد خاص که ورزشکار نیازمند ارزیابی‌های تخصصی بیشتر باشد اقدامات لازم در این زمینه صورت می پذیرد.
گفتنی است دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک به همراه اعضای گروه فیزیولوژی ورزشی آکادمی ضمن حضور در دپارتمان قلب و ورزش، از نزدیک با روند انجام این معاینات و ارزیابی‌های صورت گرفته برای شمشیربازان آشنا شدند.
اردوی تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان و بزرگسالان با هدایت پیمان فخری سرمربی این تیم از یکشنبه نهم تیرماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا 16 تیر روز اعزام تیم بزرگسالان به مسابقات قهرمانی جهان ادامه خواهد داشت.
مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی، امیر احمد امینی، میثم لاهوت، شهریار گلزا، جواد میر حسینی و فرزاد باهر ارسباران اردونشینان این تیم را تشکیل می دهند که از این بین عابدینی، پاکدامن، رهبری و فتوحی به مجارستان محل برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان اعزام خواهند شد.
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید