دوره های آموزشی مهارت محور در حوزه ورزش

دوره های آموزشی مهارت محور در حوزه ورزش
در نشست مشترکی که بین نمایندگان کمیته ملی المپیک و دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد دو طرف در خصوص همکاری های دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از ارسال نامه درخواست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به کمیته ملی المپیک مبنی بر درخواست همکاری این دانشگاه با کمیته ملی المپیک در زمینه برگزاری دوره های آموزشی، همکاری در اجرای پژوهش های علمی در حوزه تربیت بدنی، بازدید و آشنایی دانشجویان این دانشگاه از امکانات آکادمی ملی المپیک و نحوه خدمات رسانی این مرکز علمی ورزشی به تیم های ملی، روز گذشته نشستی مشترک بین نمایندگان کمیته و دانشگاه فنی و حرفه ای در این دانشگاه برگزار شد.
دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و دکتر مرجان صفاری سرپرست مرکز مدیریت ورزشی آکادمی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک و ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر رمضانی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای حاضرین این نشست را تشکیل دادند که در رابطه با زمینه های همکاری مشترک با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه مقرر گردید برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت مهارت محور در حوزه ورزش با همکاری آکادمی ملی المپیک و دانشگاه فنی و حرفه ای در دستور کار قرار گیرد.
شایان ذکر است نزدیک به 70 درصد واحدهای آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای دروس عملی هستند و مقرر شد تا دوره های آموزشی شغل محور نیز با همکاری آکادمی ملی المپیک تدوین و در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا برسد تا فارغ التحصیلان این دانشگاه با سطح توانمندی و مهارت بالاتری جذب عرصه های ورزشی کشور شوند. 

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید