نشست مشترک آکادمی ملی المپیک با بنیاد اجتماعی – ورزشی امام علی (ع)

نشست مشترک آکادمی ملی المپیک با بنیاد اجتماعی – ورزشی امام علی (ع)
نشست مشترک آکادمی ملی المپیک با نمایندگان بنیاد اجتماعی- ورزشی امام علی (ع) با هدف هم افزایی بیشتر در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، آکادمی ملی المپیک در راستای یکی از ماموریت ها و وظایف خود، که ترویج و آموزش ارزش های المپیک در میان کلیه اقشار مختلف جامعه با هدف زندگی سالم- اجتماع سالم می باشد، شناسایی و هماهنگی بیشتر با سازمان های خود جوش و غیر دولتی که در این زمینه ها فعال هستند را در دستور کار خود قرار داده است.
لذا پیرو هماهنگی های قبلی با بنیاد اجتماعی – ورزشی امام علی (ع) و اجرای برنامه های مقطعی و متنوع مشترک با این بنیاد، جلسه مشترک آکادمی با نمایندگان این بنیاد با هدف هم افزایی و توسعه مستمر برنامه های اجتماعی از طریق ورزش در میان کودکان و نوجوانان حاشیه نشین و کم برخوردار برگزار شد.
نتیجه این نشست تعریف چهار برنامه جدید بود که مقرر شد طی ماه های آتی به میزبانی آکادمی ملی المپیک و نیز در رویدادهای ورزشی – فرهنگی این بنیاد به صورت مشترک اجرا گردد.
یکی از این برنامه ها برقراری ارتباط با فدراسیون های ورزشی کشور برای ارائه آموزش و شناسایی رشته ورزشی خود به نوجوانان رده سنی 16 سال به بالا در میان جمعیت تحت پوشش این بنیاد است، که آمادگی ورود به بازار کار و اجتماع را داشته باشند و ضمن علاقه مندی به رشته های مختلف ورزشی، هیچگونه آموزش صحیح و موثر را در این زمینه تجربه نکرده اند.
در ادامه برگزاری جلسات مشترک آکادمی ملی المپیک با سازمان های غیر دولتی (NGOs) فعال در زمینه فعالیت های اجتماعی – ورزشی، نشست مشترک آکادمی ملی المپیک با بنیاد اجتماعی – ورزشی امام علی (ع) برگزار شد. خانم ها ناهید کریمی و دکتر مرجان صفاری به نمایندگی از آکادمی و آقایان واحدی و احسان فاتحی از طرف بنیاد حاضرین این نشست را تشکیل دادند.

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید