جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی: نونهالان دختر هوگوپوش تست دادند

جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی: نونهالان  دختر هوگوپوش تست دادند
ورزشکاران اردونشین تیم ملی تکواندو نونهالان دختر با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون‌های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان در بخش دختران که در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه 1398 و با حضور 57 تکواندوکار برگزار شد، 28 هوگوپوش برتر جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند. تمرینات آماده‌سازی این هوگوپوشان از 23 اردیبهشت آغاز شد.
در ادامه و پس از برگزاری دومین مرحله از مسابقات انتخابی و درون اردویی این تیم که در روز چهارشنبه یکم خرداد‌ماه در خانه تکواندو انجام شد، در نهایت 24 تکواندوکار جواز حضور در ادامه اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب نمودند که این نفرات صبح امروز و در حضور کادرفنی خود در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
اسامی اردونشینان تیم ملی تکواندو نونهالان دختر که صبح امروز در آزمون‌های ذکر شده حضور یافتند به شرح زیر است:
درسا اسلامی، سوگند شیری، بیتا توپچیان، فاطمه محمودی، آناهیتا رمضانی، ترنم احمدی‌نژاد، مریم شکری، پرنیا سلمانی، زهرا زرین‌نعل، مونا عبدی، مهدیس علی‌زاده، مبینا کاظمی، مبینا بخشی‌نژاد،  ساناز عباس‌پور، مبینا نعمت‌زاده، اسماء صداقت، پونه جعفر‌صالحی، مریم صادقی‌پور، ستایش قهرمانی، فاطمه رحمانی،  الهام حقیقی، مائده مهدان، سیده‌هستی حسینی و فاطمه شفیع‌پور.
گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو نونهالان دختر بر عهده اعظم درستی به عنوان سرمربی و محبوبه محمدنژاد، راضیه آقاجان‌پور و شهره خلج زاده به عنوان مربی می‌باشد.
مسابقات تکواندو نونهالان قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال جاری در کشور اردن و مسابقات جهانی این رده‌سنی طی روزهای 16 لغایت 19 مردادماه 1398 به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.
۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید