با حضور در آکادمی ملی المپیک: دختران جودوکار تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک: دختران جودوکار تست دادند
اردونشینان تیم ملی جودو دختران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از اعلام فراخوان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش به هیأت های استانی این فدراسیون مبنی بر معرفی جودوکاران واجد شرایط برای حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو دختران، در نهایت 28 جودوکار جوان و 21 ورزشکار نوجوان جهت حضور در این اردوها اعلام آمادگی کردند.
در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی که در تاریخ 14 اردیبهشت 1398 به میزبانی سالن شهید کبگانیان تهران و از بین مدعیان پوشیدن لباس تیم ملی برگزار شد، 16 جودوکار در هر دو رده سنی و در 8 وزن جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
نخستین اردوی جودوکاران جوان و نوجوان دعوت شده طی روزهای 19 لغایت 27 اردیبهشت در سالن شهید کبگانیان برگزار شد  که در نهایت با برگزاری دومین مرحله از مسابقات انتخابی و درون اردویی تعداد جودوکاران اردونشین در هر رده سنی به 12 ورزشکار کاهش یافت.
این ورزشکاران صبح امروز و در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود با حضور در آکادمی ملی المپیک زیر نظر ستاره موسوی سرمربی نوجوانان و تکتم بیدل سرمربی جوانان تست آمادگی جسمانی دادند.
گفتنی است این مرحله از اردوها که از 31 اردیبهشت ماه آغاز شده است تا 10 خرداد ادامه خواهد داشت.
اسامی اردونشینان تیم ملی جودو دختران به شرح زیر است:
نوجوانان:
 سارا اسماعیلی نژاد، فاطمه نامور، ستاره ذوالفقاری، پردیس عیدی وندی، نازنین زهرا حسن زاده، فاطمه رجبی، مرضیه کمائی، سهیلا سادات رنجبر، مارال مردانی، سایان چگینی ، مریم پیمانی و نیکی کریمی.
جوانان:
نسرین محمدصالحی، محدثه سبحانیان ، محدثه حسینی،  فریبا عاقل، زهرا جامعی، فاطمه فراتی، سحر اسدی، صدف بیرانوند ، فاطمه صالحی ، فاطمه کمالی پور ، زهرا داوطلب و مریم بربط.
۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید