برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه فدراسیون فوتبال

برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه فدراسیون فوتبال
صبح امروز چهارمین جلسه رسمی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با حضور اعضای این دپارتمان در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این جلسه که دکتر محمد حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی، دکتر مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، دکتر مهدیه پیرانی دانشجوی دکترای آسیب شناسی ورزشی و دکتر علیرضا شهاب عضو کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال به عنوان اعضای این دپارتمان حضور داشتند، حاضرین در رابطه با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه فدراسیون فوتبال و همچنین ورزشکاران اعزامی به المپیک 2020 توکیو به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه در مورد شیوه همکاری با فدراسیون فوتبال در راه اندازی کارگاه های پیشگیری از آسیب های ورزشی و شیوه اضافه نمودن این موضوع در کلاس های طبقه بندی شده فدراسیون فوتبال بحث و گفتگو شد.
همچنین مقرر گردید در آینده ای نزدیک جلسه ای با حضور عوامل اجرایی و افراد درگیر در رشته های ورزشی اعزامی به المپیک 2020 توکیو تشکیل و در خصوص طراحی بسته های آموزشی مناسب برای این رشته ها و به ویژه رشته های المپیکی مدال آور بحث و گفتگو شود.
۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید