تمرینات بانوان سابریست در آکادمی

تمرینات بانوان سابریست در آکادمی
ورزشکاران حاضر در سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه سابر، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، بانوان سابریست که اردوهای آماده‌سازی خود را جهت حضور در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از تاریخ 24 فروردین ماه 1398 آغاز کرده‌اند، تمرینات خود را در سومین مرحله از این اردوها در دو بخش بدنسازی و فنی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
بیتا سبزی مربی بدنساز تیم ملی شمشیربازی بانوان و از کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک در این زمینه گفت: شنبه 28 اردیبهشت آغاز این اردوی شمشیربازان در آکادمی بود که ملی‌پوشان سابریست تا روز جمعه سوم خرداد علاوه بر تمرینات اختصاصی شمشیربازی با هدایت رضا پیکر‌آرا سرپرست فنی تیم، تمرینات سرعتی، چابکی و انفجاری خود را زیر نظر مربی بدنساز خود سپری خواهند کرد.
سبزی ضمن ابراز رضایت از شرایط بدنی اعضای تیم در اردوهای گذشته، در خصوص میزان آمادگی جسمانی اردونشینان گفت: آمادگی بدنی ورزشکاران حاضر در اردو هم اکنون به مرز 80 درصد رسیده است. امیدوارم تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر خرداد و به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد، خواسته کادرفنی تیم در این خصوص برآورده شده و با آمادگی کامل به مسابقات ذکر شده اعزام شوند.
وی در پایان گفت: کیانا باقرزاده، نجمه سازنجیان، فائزه رفیعی، هستی ذبیحی و پریماه برزگر اردونشینان تیم سابر را در اردوهای آماده سازی تشکیل می‌دهند که چهار شمشیرباز برتر این اردوها که دو مرحله دیگر از آن باقی است، به مسابقات ژاپن اعزام خواهند شد.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش بانوان، طی روزهای 24 لغایت 28 خردادماه 1398 در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.
۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید