توسط آکادمی ملی المپیک؛ دوره آموزشی پایش خستگی ورزشکاران آغاز شد

توسط آکادمی ملی المپیک؛
دوره آموزشی پایش خستگی ورزشکاران آغاز شد
دوره آموزشی سه‌روزه پایش خستگی ورزشکاران، صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نظر به نقش تعیین‌کننده منابع انسانی متخصص در ارتقاء و توسعه پایدار ورزش قهرمانی کشور و آماده‌سازی و موفقیت قهرمانان و تیم‌های ورزشی، مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک با هدف آشنایی مربیان با مبانی خستگی و چگونگی ارزیابی و پایش خستگی در ورزشکاران، چگونگی به تأخیر انداختن خستگی و همچنین راهکارهای ریکاوری پس از خستگی در ورزش‌های مختلف، اقدام به برگزاری دوره «پایش خستگی ورزشکاران» نمود.
این دوره آموزشی که صبح امروز و با تدریس دکتر حمید رجبی آغاز شد تا روز سه شنبه 14 اسفند ماه ادامه داشته و با برگزاری مراسم اختتامیه ای با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک به کار خود پایان خواهد داد.   
از مهمترین مباحثی که توسط اساتید این دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به این موضوعات اشاره کرد: مفاهیم و مبانی خستگی و واماندگی در تمرین و مسابقه، خستگی و ریکاوری در ورزشهای تمرکزی، تأثیر عوامل محیطی در فرآیند خستگی و واماندگی، روش های ارزیابی و پایش خستگی، خستگی و ریکاوری در ورزشهای سرعتی، استقامتی، مقاومتی و ترکیبی (استقامتی و مقاومتی).
لازم به ذکر است علاوه بر دکتر رجبی، دکتر رعنا فیاض میلانی، دکتر حمید آقا علی نژاد، دکتر رسول اسلامی و دکتر علی گرزی دیگر اساتید این دوره را تشکیل می دهند.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید