آکادمی ملی المپیک برگزار می کند: دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه بانوان)

آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:
دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه بانوان)
صبح امروز مصاحبه علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی تربیت مربی مهارت های ذهنی توسط دکتر محمد خبیری، دکتر خسرو حمزه و دکتر ناصر صبحی کارشناسان مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با توجه به نقش مهارت‌های ذهنی در شکوفایی توانمندی‌های بدنی، تکنیکی، و تاکتیکی ورزشکاران به ویژه در شرایط سخت مسابقات و با عنایت به نیاز ورزش کشور به افراد توانمند در این حوزه، مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد دورۀ تربیت مربی مهارتهای ذهنی ویژه بانوان را در اسفندماه 1397 برگزار نماید.
پس از اعلام فراخوانی که از سوی مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی در خصوص برگزاری این دوره انجام گرفت و با توجه به تخصصی بودن محتوای دوره و حساسیت نقش مربی مهارت های ذهنی، صبح امروز علاقمندان به حضور در دوره مذکور، در مصاحبه حضوری که برای تعیین صلاحیت حضور در دوره ترتیب داده شده بود حضور یافتند.
گفتنی است دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مرتبط، معرفی نامه کتبی یکی از فدراسیون های ورزشی و سابقه ورزشی قابل توجه، از مهمترین شرایطی است که شرکت کنندگان در این دوره باید داشته باشند.
مدت زمان دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی جمعا 400 ساعت خواهد بود که شامل 100 ساعت آموزش نظری و 300 ساعت کارورزی می باشد. شروع دوره نظری، از نیمه دوم اسفندماه 1397 به بعد می باشد و کلاس ها، چهارشنبه ها از ساعت 9 تا 17 برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است آموزش نظری توسط مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی در آکادمی ملی المپیک و کارورزی در نیمه اول سال 1398 و در محل فدراسیون معرفی کننده ارائه خواهد شد.
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید