مراسم افتتاحیه دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی با حضور 
دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود
صبح روز شنبه 27 بهمن ماه 1397 و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با توجه به نیاز‌سنجی صورت گرفته در دو بخش تیم‌های ورزشی و اثر‌گذاری تغذیه مناسب در ارتقاء عملکرد و موفقیت ورزشکاران و همچنین آموزش و بازآموزی برای کارشناسان و مشاوران تغذیه‌ورزشی و مواجهه با کمبود دوره‌های آموزشی مدون در این زمینه، دپارتمان تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مدون  و تخصصی مربی تغذیه ورزشی نموده است.
پس از اعلام فراخوان دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک در خصوص برگزاری دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی، حضور در این دوره آموزشی با استقبال کم‌نظیری از سوی علاقمندان و کارشناسان تغذیه ورزشی و رژیم درمانی مواجه شد.
شنبه 27 بهمن‌ماه سال جاری طی برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، این دوره آموزشی 10 روزه آغاز خواهد شد.
از مهمترین سرفصل‌ها و مباحث آموزشی که توسط اساتید در طی این دوره به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد می‌توان به این موضوعات اشاره کرد:
اصول و کلیات تغذیه ورزشی(قبل، حین و بعد از رویدادهای ورزشی)، سیستم‌های انرژی، ترکیب بدنی و مدیریت وزن، تغذیه زنان ورزشکار و اختلالات تغذیه‌ای، مکمل‌های ارگوژنیک، تغذیه در ورزشکاران جانباز و معلول، ارزیابی تغذیه ورزشکاران، تغذیه ورزشی در پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، آنتروپومتری (پیکرسنجی) و شناسایی تیپ‌های بدنی، تغذیه در شرایط آب و هوایی متفاوت (ارتفاء، سرما و گرما) و تغذیه ورزشی تخصصی در رشته‌های ورزشی متفاوت (قدرتی، سرعتی و استقامتی).
گفتنی است
دوره آموزشی مربی تغذیه ورزشی طی روزهای 27 بهمن لغایت 7 اسفندماه 1397 در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید