آکادمی ملی المپیک برگزار می‌کند: دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی

آکادمی ملی المپیک برگزار می‌کند:
دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی
دوره آموزشی و تخصصی 10 روزه مربی تغذیه ورزشی، توسط دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با توجه به نیاز‌سنجی صورت گرفته در دو بخش 1. تیم‌های ورزشی و اثر‌گذاری تغذیه مناسب در ارتقاء عملکرد و موفقیت ورزشکاران 2. در بخش آموزش و بازآموزی برای کارشناسان و مشاوران تغذیه‌ورزشی و مواجهه با کمبود دوره‌های آموزشی مدون در این زمینه، دپارتمان تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مدون می‌نماید.
بر همین اساس، از کارشناسان تغذیه و رژیم درمانی و نیز همکاران بخش تغذیه ورزشی در فدراسیون‌های ورزشی دعوت به عمل آمده است تا در این دوره تخصصی شرکت کنند.
در ابتدا و انتهای دوره، آزمون علمی از شرکت کنندگان به عمل خواهد آمد و به پذیرفته شدگان در پایان دوره گواهی موفقیت در دوره تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک با اعتبار 2 ساله اعطاء خواهد شد.
این افراد موظفند در هر شش ماه یکبار در بازآموزی سنجش تغذیه ورزش را در آکادمی ملی المپیک شرکت نمایند.
از مهمترین سرفصل ها و مباحث آموزشی که در این دوره 10 روزه توسط اساتید دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به این موارد اشاره کرد:
اصول و کلیات تغذیه ورزشی(قبل، حین و بعد از رویدادهای ورزشی)، سیستم های انرژی، ترکیب بدنی و مدیریت وزن، تغذیه زنان ورزشکار و اختلالات تغذیه ای، مکمل های ارگوژنیک، تغذیه در ورزشکاران جانباز و معلول، ارزیابی تغذیه ورزشکاران، تغذیه ورزشی در پیشگیری از آسیب های ورزشی، آنتروپومتری (پیکرسنجی) و شناسایی تیپ های بدنی، تغذیه در شرایط آب و هوایی متفاوت (ارتفاء، سرما و گرما) و تغذیه ورزشی تخصصی در رشته های ورزشی متفاوت (قدرتی، سرعتی و استقامتی)
دوره تخصصی مربی تغذیه ورزشی طی روزهای 27 بهمن لغایت 7 اسفندماه 1397 توسط دپارتمان تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و با سرفصل‌های مشخص در هر روز با سه سرفصل آموزشی جداگانه (30 سرفصل مجزا در طول دوره) توسط اساتید مجرب تدریس خواهد شد.
علاقمندان جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و نحوه شرکت در دوره مذکور به سایت آکادمی ملی المپیک مراجعه نمایند.
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید