دعوت شدگان به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر دختران تست دادند

دعوت شدگان به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر دختران تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای منتخبین هندبال استعدادهای برتر در بخش دختران با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختران در رشته هندبال که به میزبانی شیراز و با شرکت 26 تیم از سراسر کشور برگزار شد، در نهایت 60 هندبالیست به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم دعوت شدند که این نفرات در قالب دو گروه اردوی تمرینی خود را زیر نظر مربی تیم های پایه هندبال برگزار می کنند.
گروه اول دعوت شدگان به اردوهای مذکور که متشکل از 30 هندبالیست مستعد می باشند، اردوی خود را از روز دوشنبه در تالار فدراسیون هندبال آغاز کرده اند که صبح امروز و به جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود در آزمون های مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
نخستین اردوی آماده سازی این تیم جمعه 12 بهمن ماه به پایان خواهد رسید و گروه دوم دعوت شدگان به تیم منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر اردوی خود را از روز شنبه 13 بهمن در تالار فدراسیون هندبال و زیر نظر سرگی نیکولنکو سرمربی تیم ملی هندبال در رده‌های سنی پایه آغاز خواهند کرد.
گفتنی است علاوه بر نیکولنکو، خدیجه قانع و سمانه حمدی مربیان پایه فدراسیون هندبال در بخش دختران و همچنین سیف الله حیدرپور سرپرست تیم دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را عهده خواهند داشت.
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید