به منظور حضور در مسابقات جهانی آنتالیا؛ اردوی شبانه روزی تیم ملی پاراتکواندو آغاز شد

به منظور حضور در مسابقات جهانی آنتالیا؛
اردوی شبانه روزی تیم ملی پاراتکواندو آغاز شد
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی پاراتکواندو با حضور در آکادمی ملی المپیک اردوهای آماده سازی و شبانه روزی خود را آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از پایان مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور، کادرفنی تیم ملی پاراتکواندو اقدام به دعوت از 10 هوگوپوش برتر این مسابقات به اردوهای آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو کرد که این نفرات تمرینات خود را از روز گذشته، زیر نظر پیام خانلرخانی سرمربی و مهدی احمدی مربی این تیم در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
خانلرخانی در خصوص این اردو گفت: تمرینات آماده سازی تیم از 10 دیماه در خانه تکواندو آغاز شده است و اعضای این تیم هم اکنون دومین مرحله از اردوهای خود را که متصل به اعزام به مسابقات جهانی آنتالیا است در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
وی گفت: برای حضور در این مسابقات که از کسب امتیاز برای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو برخوردار است، با 10 تکواندوکار اعزام خواهیم شد. نفرات اول، دوم و سوم این مسابقات به ترتیب 100، 60 و 36 امتیاز را برای حضور در پارالمپیک کسب خواهند کرد.
اسامی اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو به این شرح است: سعید صادقیان پور، سجاد جوانبخت، علیرضا بخت، مهدی پور رهنما، محمدرضا شعبانی، محمود جعفرزاده، احمد نریمانی، اصغر عزیزی، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر.
لازم به ذکراست مسابقات جام جهانی پاراتکواندو طی روزهای 16 الی 17 بهمن ماه سال جاری و به میزبانی آنتالیا برگزار خواهد شد.
۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید