با حضور در آکادمی ملی المپیک: دومین گروه دعوت‌شدگان به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:
دومین گروه دعوت‌شدگان به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی منتخبین هندبال سالنی المپیاد استعدادهای برتر (گروه دوم پسران) صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با پایان یافتن مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته ورزشی هندبال سالنی، ازسوی کمیته آموزش‌های پایه و استعدادیابی فدراسیون هندبال 62 هندبالیست به نخستین اردوی پرورش مستعدین دعوت شدند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در فدراسیون هندبال، اسامی این ورزشکاران در قالب دو گروه A و  B برای حضور در اردوهای آماده‌سازی و آزمون‌های آمادگی جسمانی اعلام شد.
نخستین گروه دعوت‌شدگان به اردوهای ذکر شده که تمرینات خود را از روز دوشنبه 24 دیماه 1397 در تهران آغاز کرده بودند، چهارشنبه 26 دی‌ماه در آزمون‌های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
در ادامه و با شروع تمرینات آماده‌سازی گروه دوم دعوت‌شدگان به اردوی منتخبین المپیاد استعدادهای برتر، این نفرات نیز صبح امروز ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند. رده‌سنی دعوت‌شدگان به اردوهای ذکر شده از 11 دیماه 1384 به بعد می‌باشد.
 تمرینات گروه دوم منتخبین المپیاد استعدادهای برتر رشته ورزشی هندبال پسران از روز گذشته در تالار فدراسیون هندبال و زیر نظر سرگی نیکولنکو سرمربی تیم ملی هندبال در رده‌های سنی پایه و آقایان اسماعیل دهقان و محمود باقری کمک‌های ایشان آغاز شده است و تا پنجم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است نخستین دوره مسابقات هندبال سالنی المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران با حضور 30 تیم به میزبانی شاهین‌شهر اصفهان و طی روزهای یکم لغایت هشتم برگزار شد.
طبق اعلام فدراسیون هندبال، دعوت‌شدگان به اردوی منتخبین هندبال المپیاد استعدادهای برتر در بخش دختران نیز که به دو گروه  Aو B تقسیم شده‌اند، به ترتیب اردوهای خود را طی روزهای 8 لغایت 12 بهمن‌ماه و 15 لغایت 19 بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهند کرد.
۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید