هم زمان با دهه مبارک فجر انجام می شود: افتتاح دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی

هم زمان با دهه مبارک فجر انجام می شود:
افتتاح دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی
دهمین جلسه کارگروه تشکیل دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و اعضای این کارگروه تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این جلسه که صبح امروز و در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، حاضرین در مورد بازنویسی نهایی آیین نامه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی و نهایی کردن برنامه های سال 98 این مرکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین مقرر شد که در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، این دپارتمان فعالیت خود را در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک آغاز کند.
دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک که از حاضرین این جلسه بود، موافقت خود را با کلیات مباحث مطرح شده اعلام کرد و بر افتتاح این دپارتمان در دهه مبارک فجر تأکید کرد.
لازم به ذکر است دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی فعالیت های خود را در غالب سه کارگروه تحقیقاتی، آموزشی و ارتقاء سلامت انجام خواهد داد.
دهمین کارگروه تشکیل دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، دکتر محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزش آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید