پس از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر: دعوت شدگان به اردوی استعدادهای برتر رشته دوچرخه سواری در بخش دختران تست دادند

پس از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر:
دعوت شدگان به اردوی استعدادهای برتر رشته دوچرخه سواری در بخش دختران تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین اردوی استعدادهای برتر رشته دوچرخه سواری دختران که از روز گذشته اردوهای خود را آغاز کرده اند، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون‌های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، المپیاد استعدادهای برتر دختران در رشته ورزشی دوچرخه سواری آذرماه 1397 با حضور 60 ورزشکار از 18 استان و به میزبانی استان البرز برگزار شد که نفرات برتر این المپیاد صبح امروز و با حضور مرجان محمودی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
مرجان محمودی درباره این آزمون گفت: پس از برگزار المپیاد استعدادهای برتر و طبق نتایج به دست آمده در این المپیاد و همچنین تجزیه و تحلیل و آنالیز این نتایج توسط کمیته استعدادیابی فدراسیون دوچرخه سواری، در نهایت 30 دوچرخه سوار برتر از 11 استان به نخستین اردوی استعدادیابی رشته دوچرخه سواری دعوت شدند که این نفرات در آزمون‌های صبح امروز شرکت کردند.
محمودی افزود: دعوت شدگان به این اردو، روز گذشته در آزمون‌های پاور و آنتروپومتری که در کمپ تیم های ملی و در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد شرکت کردند و پس از آن در کلاس های توجیحی دوپینگ و مکمل های غذایی که زیر نظر فدراسیون برگزار شد نیز حضور یافتند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: ورزشکاران دعوت شده به این اردو فردا صبح نیز در آزمون‌های دیگری که فدراسیون برای آنها در نظر گرفته (نظیر تست کوپر) حضور خواهند یافت.
وی در پایان گفت: پس از جمع بندی کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری از کلیه آزمون‌های ذکر شده، نفرات برتر برای حضور در دومین مرحله از اردوها مشخص خواهند شد که در طول سال و طبق برنامه‌هایی که توسط کمیته فنی فدراسیون به آنها اعلام می شود تمرینات خود را زیر نظر مربیان استعدادیاب فدراسیون و در استانهای خود پیگیری خواهند کرد تا در طول سال آمادگی خود را حفظ کنند.
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید