به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020: اعضای تیم ملی تیراندازی آقایان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020:
اعضای تیم ملی تیراندازی آقایان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی تیراندازی آقایان در سه اسلحه تفنگ، تپانچه و تیراندازی به اهداف پروازی در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی تیراندازی در دو اسلحه تپانچه و تفنگ که سه ماه از اردوهای آماده سازی و پیوسته خود را پس از استراحتی کوتاه بعد از حضور در بازیهای آسیایی پشت سر گذاشته اند، به همراه تیراندازان اهداف پروازی در رشته اسکیت (skeet) که یک ماه از اردوهای آماده سازی این تیم نیز سپری شده است، در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
اردونشینان در هر سه اسلحه ذکر شده، در سال 2019 میلادی چهار رویداد مهم و بین المللی world cup را که دارای امتیاز کسب سهمیه المپیک است، پیش رو دارند.
تیراندازان تفنگ و تپانچه که اولین رویداد کسب سهمیه را پس از بازیهای آسیایی و در world champions ship کره جنوبی با ناکامی (از لحاظ کسب سهمیه)پشت سر گذاشته اند، مسابقات world cup هند، چین، آلمان و برزیل را به ترتیب در اسفندماه 97، اردیبهشت 98، خرداد 98 و در نهایت شهریور 98 پیش رو خواهند داشت.
همچنین تیرانداز رشته اسکیت نیز مسابقات امارات (فروردین98)، کره جنوبی (اردیبهشت 98)، ایتالیا (تیرماه 98) و فنلاند را جهت کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو پیش رو دارند.
اسامی اردونشینان تیم های ملی تیراندازی آقایان در دو اسلحه تپانچه، تفنگ و اسکیت به تفکیک اسلحه عبارتند از:
تفنگ: حسین باقری، میرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیر سیاوش ذوالفقاریان.
تپانچه: جواد فروغی، محمد علی پساویده، وحید گل خندان، مصطفی نصیری، امیر جوهری، سجاد پورحسینی، عرفان صلواتی، محمد تاج الدینی و محمد رضا محمودی.
تیراندازی به اهداف پروازی(اسکیت): علی دوستی، رامتین بشارتی، سید عبدالله حسینی و امیر محمد دادگر.
ابراهیم اینانلو، محمد زائر رضایی و مریم طالبی مربیان تیم تفنگ و الکساندر سماکین اوکراینی، احمد نجفی و سکینه خدابنده لو به عنوان مربی هدایت تیم تپانچه را بر عهده دارند.
لازم به ذکر است سه ورزشکار نیز به تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) دعوت شده اند که تاریخ آغاز اردوهای آماده سازی این تیم هنوز مشخص نشده است. این ورزشکاران نیز صبح امروز در تست های ذکر شده شرکت کردند.
گفتنی است مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا نیز آبان ماه 1398 برگزار خواهد شد. این مسابقات همچون مسابقات world cup از امتیاز کسب سهمیه المپیک تابستانی 2020 توکیو برخوردار است.
۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید