آغاز داوری مقالات همایش ملی مدیریت ورزشی با تاکید بر سند چشم انداز

آغاز داوری مقالات همایش ملی مدیریت ورزشی با تاکید بر سند چشم انداز
همایش ملی مدیریت ورزش با هدف ارتقا سطح علمی ورزش کشور و با تاکید بر سند چشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 30 و 1 اسفند ماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
 این همایش در هفت محور اصلی  برنامه ریزی شده که اندیشمندان ، صاحب نظران و محققان در حوزه های فوق به ارسال مقالات مبادرت ورزیده اند. حوزه های مورد بحث در همایش عبارتند از :
1 ) خصوصی سازی در ورزش و اصل 44
2 ) مدیریت استراتژیک در سازمان های ورزشی
3) اقتصاد ورزش
4 ) مدیریت کیفیت در سازمانهای ورزشی
5 ) مدیریت نوآوری و شکوفایی در ورزش کشور
6 ) برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی
7)ورزش ، محیط زیست و توسعه پایدار
که توسط کمیته عالی برنامه ریزی  و شورای علمی  همایش و در راستای اهداف عالیه آکادمی ملی المپیک مشخص شده است.
آنچه به نظر می آید استقبال محققان بود که با ارسال مقاله  در کلیه زمینه های مرتبط با همایش ، مشارکت داشتند. بدیهی است مقالات در حال حاضر در دست داوری است و توسط اساتید مبرز دانشگاه های کشور بررسی و اعلام نظر خواهد شد تا به موقع نتایج نهایی در اختیار صاحبان اثر قرار گیرد. بخشی از مقالات به صورت سخنرانی و بخشی به صورت پوستر پذیرفته خواهد شد. از نکات بارز این همایش سخنرانان ویژه خواهد بود که با موضوعات اصلی همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین در کنار برگزاری همایش ، دو کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت استراتژیک در ورزش و کاربرد مدل های کیفیت در سازمانهای ورزشی برگزار خواهد شد.
امیدواریم با دعوتی که از سوی مسئولان محترم آکادمی المپیک به عمل خواهد آمد کلیه مسئولین ذی ربط در ورزش کشور و دست اندرکاران امور اجرایی ورزش در این همایش شرکت کنند و از دستاوردهای آن بهره مند گردند.
۲۵ دی ۱۳۸۷ ۰۸:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید