ششمین جلسه کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی برگزار شد

ششمین جلسه کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی برگزار شد
صبح امروز و با حضور اعضای کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و میهمانان مدعو این کارگروه در آکادمی ملی المپیک، ششمین جلسه کارگروه تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ششمین جلسه کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی که در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک تشکیل شد، گروه فیزیوتراپی متشکل از دکتر سعیدی، دکتر رضایی و خانم دکتر نگار مومنی که همگی سابقه همکاری با فدراسیون فوتبال را در کارنامه دارند به عنوان میهمان حضور یافتند تا در خصوص طرح‌های اولیه مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی با اعضای کارگروه به بحث و تبادل نظر بپردازند.
در این جلسه، علاوه بر بحث و گفتگو و ارائه نقطه نظرات گروه فیزیوتراپی مدعو درباره طرح‌های اولیه تشکیل این مرکز، نتایج مناسبی در جهت راه‌اندازی دوره‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی به  دست آمد.  
لازم به ذکر است دکتر مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر سیدشمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزش آکادمی ملی المپیک از اعضای کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، دیگر حاضرین این جلسه را تشکیل می‌دادند.
شایان ذکر است با توجه به شیوع بیش از پیش آسیب‌های ورزشی در بین ورزشکاران شاخص و همچنین چگونگی انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، آکادمی ملی المپیک اقدام به تشکیل کارگروهی جهت راه‌اندازی مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی کرده است.
۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید