جهت حضور در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا: اعضای تیم ملی جودو جوانان تست دادند

جهت حضور در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا:
اعضای  تیم ملی جودو جوانان تست دادند
دعوت‌شدگان به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جودو جوانان که در تاریخ 14 آذرماه، بین 44 جودوکار منتخب مسابقات کشوری در سال جاری و به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد، در نهایت 19 ورزشکار به همراه 15 جودوکار مدعی که پیش از این در اردوهای این تیم حضور داشتند، جواز حضور در نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان را کسب کردند که  تمامی اردونشینان این تیم در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
اولین مرحله از اردوهای جودوکاران جوان با حضور 34 ورزشکار، از روز 20 آذرماه در سالن شهید کبکانیان تهران و زیر نظر احمد کاظمی سرمربی این تیم آغاز شده و تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
حضور در تورنمنت بین‌المللی برمن آلمان (فروردین 98)، مسابقات جودو قهرمانی جوانان آسیا (تیرماه 98) و مسابقات جودو قهرمانی جوانان جهان (مهرماه 98)، از مهمترین مسابقات و تورنمنت‌های پیش‌روی تیم ملی جودو جوانان در سال آینده می‌باشد.
۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید