پنجمین جلسه کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد

پنجمین جلسه کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد
صبح امروز و با حضور اعضای کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب های ورزشی و میهمانان مدعو این کارگروه در آکادمی ملی المپیک، پنجمین جلسه کارگروه تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این جلسه که از گروه های تخصصی پزشکی برای حضور در کارگروه دعوت به عمل آمده بود، در مورد طرح پیشنهادی مرکز و چالش ها و نقص های اجرایی احتمالی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
در ادامه مقرر گردید که پیش نویس اولیه طرح پیشنهادی در اختیار حاضرین جلسه قرار گیرد تا در جلسه آتی نسبت به تغییرات احتمالی پروپوزال اولیه بحث و گفتگو شده و پیشنهاداتی که مورد توافق همه عزیزان قرار بگیرد به پروپوزال افزوده شود.
دکتر فرزانه ترکان متخصص طب فیزیکی، دکتر لاله حاکمی متخصص داخلی، دکتر انوری متخصص قلب و عروق، دکتر فرزین حلب چی متخصص طب ورزشی و دکتر امیر عباس لشگری پزشک ورزشی به عنوان میهمانان مدعو و دکتر محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزش آکادمی ملی المپیک اعضای کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب های ورزشی، حاضرین این جلسه را تشکیل دادند.
شایان ذکر است در راستای توسعه علمی ورزش قهرمانی کشور در زمینه‌های مختلف، نظیر آزمون‌های آمادگی جسمانی، مباحث پزشکی ورزشی، روانشناسی ورزشی و با توجه به رسالت آکادمی ملی المپیک در خصوص ارائه خدمات نوین ورزشی به قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی، این نهاد علمی، پژوهشی و ورزشی، با توجه به شیوع بیش از پیش آسیب‌های ورزشی در بین ورزشکاران شاخص و همچنین چگونگی انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، این آکادمی اقدام به تشکیل کارگروهی جهت راه‌اندازی مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی کرده است.


  

 
۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید