نشست مشترک رئیس آکادمی ملی المپیک با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد

نشست مشترک رئیس آکادمی ملی المپیک با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد
صبح امروز و طی دیدار رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با رئیس آکادمی ملی المپیک، در خصوص همکاری‌های مشترک این فدراسیون با آکادمی ملی المپیک بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این نشست که با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک و محسن سلگی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری و به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، دو طرف در خصوص راهکارهای افزایش همکاری های دو جانبه با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
از مهمترین مباحثی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت می توان به درخواست رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برای استفاده از امکانات آکادمی ملی المپیک نظیر مشاور روانشناسی ورزشی، مشاور تغذیه و مربی بدنساز برای ورزشکاران اردونشین تیم ملی دوچرخه سواری جهت حضور در مسابقات پیش رو اشاره کرد.
دکتر قراخانلو نیز ضمن معرفی آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی، آموزشی و همچنین مرکز تمرینات برتر تیم های ملی گفت: تمامی امکانات و تجهیزات این آکادمی اعم از مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی، مرکز روانشناسی ورزشی و .... در اختیار ورزشکاران تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی است و ورزشکاران و مربیان عضو این فدراسیون می توانند از تمامی این امکانات برای آماده سازی خود جهت حضور در رویدادهای مختلف ورزشی استفاده کنند.
۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید