صبح امروز و در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد: تمرینات آماده سازی سریع‌ترین مرد ایران

صبح امروز و در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد:
تمرینات آماده سازی سریع‌ترین مرد ایران
حسن تفتیان رکورددار دو 100 متر ایران، که از یک هفته پیش تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید دوومیدانی آغاز کرده است، صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداخت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تفتیان که پس از پایان مسابقات و تورنمنت‌های بین المللی سال 2018 میلادی، از هفته گذشته تمرینات خود را برای حضور در رویدادهای پیش رو آغاز کرده است، با حضور در مرکز سنجش زیر نظر مهدی چراغی از کارشناسان بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداخت.
تفتیان که چندی پیش در مسابقات دو 100 متر داخل سالن آسیا با ثبت رکورد 10 و 3 صدم ثانیه رکورد آسیا را که در اختیار خود او بود شکست گفت: از هفته گذشته و تا روشن شدن تکلیف مربی اختصاصی، تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز کرده‌ام تا از شرایط خیلی خوبی که طی سال گذشته و در تورنمنت‌های مهم آسیایی و جهانی داشتم دور نشوم.
تفتیان که آکادمی ملی المپیک را بهترین مکان برای انجام تمرینات قهرمانان ملی می‌داند درباره حضور خود در این مجموعه گفت: آکادمی از لحاظ محیط و جو قهرمانی، امکانات سخت‌افزاری به‌روز شده و همچنین مربیان و کارشناسان متخصصی که در اختیار دارد، باعث می‌شود که اولین گزینه من و خیلی از قهرمانان ملی دیگر برای انتخاب محل تمرین باشد.
حسن تفتیان در پایان و در خصوص مهمترین رویدادهای پیش رو در فصل جدید دوومیدانی گفت: اردیبهشت و مهرماه سال 98 به ترتیب مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی قطر را پیش رو دارم و در کنار این دو رویداد، در مسابقات لیگ الماس و word challenge شرکت خواهم کرد.
۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید