به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی: بدمینتون بازان تست دادند

به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی:
بدمینتون بازان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده از سوی کادرفنی تیم ملی بدمینتون آقایان، به منظور انجام آزمون‌های آمادگی جسمانی سالیانه این تیم، در تست‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از دعوت کادرفنی تیم ملی بدمینتون آقایان برای انجام آزمون‌های آمادگی جسمانی از 12 بدمینتون باز برتر مسابقات لیگ و رقابت‌های رنکینگ بدمینتون کشور در سال جاری، این ورزشکاران صبح امروز و با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک تست دادند.
فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون درباره این آزمون گفت: آزمونی که صبح امروز و توسط کارشناسان آکادمی ملی المپیک از بدمینتون‌بازان گرفته شد، طبق برنامه سالیانه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون است که سالی دو مرتبه تمامی ملی‌پوشان رده‌های سنی مختلف این رشته ورزشی ملزم به حضور در آن می‌باشند.
نصرتی گفت: دومین مرحله از آزمون‌های آمادگی جسمانی بدمینتون‌ بازان در رده سنی بزرگسالان، طبق برنامه ‌ریزی‌های قبلی باید در دی‌ماه انجام می‌گرفت که به علت محصل بودن دعوت‌شدگان و همچنین حضور آنها در سومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری و لیگ بدمینتون، به تشخیص کادرفنی و فدراسیون، آزمون‌های ذکر شده صبح امروز انجام گرفت.
دبیر فدراسیون بدمینتون در ادامه گفت: پس از دریافت نتیجه آزمون‌های امروز، کادرفنی تیم ملی بدمینتون برنامه تمرینی مناسب را به بدمینتون‌بازان ارائه خواهند کرد تا این ورزشکاران با آمادگی لازم و مدنظر کادرفنی، از اواخر دیماه، اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر آغاز کنند.
گفتنی است این اردو به مدت 25 روز و زیر نظر سید بهادر زکی‌زاده سرمربی تیم ملی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر طی روزهای 15 لغایت 18 بهمن‌ماه سال جاری و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.
۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید