به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری تست دادند

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی دوچرخه‌سواری در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، صبح امروز اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری در دو بخش سرعت و نیمه استقامت و در دو رده‌سنی نوجوانان و جوانان، در نخستین روز از آغاز اردوهای آماده‌سازی خود جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
19 دوچرخه‌سوار دعوت شده به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری که همگی جزو برترین‌های مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری نوجوانان و جوانان سال 1397 کشور هستند، این آزمون‌ها را در حضور محمود پراش سرمربی تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری و حمید سجادی مربی این تیم انجام دادند.
اردوهای تیم ملی دوچرخه‌سواری به صورت پیوسته و تا روز اعزام به اندونزی محل برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، در تهران و مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.
گفتنی است تیم ملی دوچرخه‌سواری در بخش بزرگسالان، هفته آینده و به جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود در آزمون‌های مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور خواهند یافت.
اردونشینان تیم ملی دوچرخه‌سواری که صبح امروز در آزمون‌های ذکر شده شرکت کردند را این نفرات تشکیل می‌دهند:
عباس زارع‌زاده، داوود محمدآبادی، ایمان رشنو، عماد محمدی، معین سعید، امیرحسین محمدی، سینا غلامی، علی لبیب، ابوالفضل امین‌الرعیاء، مهدی مطاعی، سهیل عشقی، علی نظریان، سینا کریمیان، مسعود خاکی، امیررضا شهریاری، احسان دهقان، احمد نصرآبادی، رضا رشنو و علیرضا رفیعی.
مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از روز 18 دی ماه 1397 و به میزبانی شهر اندونزی جاکارتا آغاز خواهد شد و تیم ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در این مسابقات حضور خواهد یافت.
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید