با حضور در آکادمی ملی المپیک: اردونشینان تیم ملی شنا تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:
اردونشینان تیم ملی شنا تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی شنا آقایان، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردونشینان تیم ملی شنا که تمرینات آماده‌سازی خود را از روز گذشته در استخر بین‌المللی 9دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز کرده‌اند، صبح امروز و در حضور محسن سمیع‌زاده مدیرفنی تیم ملی و دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی شنا، زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک، در آزمون‌های آمادگی جسمانی این مرکز شرکت کردند.
طبق اعلام کمیته فنی شنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی شنا، با هدف ارزیابی قابلیت‌های جسمانی و مهارتی شناگران دعوت شده به اردو و جهت برنامه‌ریزی تمرینی برای این شناگران تشکیل شده است. 
دعوت‌شدگان به تیم ملی شنا که همگی جزو نفرات برتر مسابقات لیگ شنا و بهترین‌های تیم ملی در اعزام‌های برون‌مرزی در یک سال گذشته هستند، پس از پایان این اردو که به مدت چهار روز در تهران ادامه خواهد داشت، به استان‌های خود بازگشته و طبق برنامه تمرینی که از سوی کادرفنی تیم ملی شنا به آنها اعلام می‌شود، تمرینات خود را در پایگاه‌های شنا که زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کنند، پیگیری خواهند کرد تا به مرز آمادگی که مدنظر کادرفنی تیم ملی است برسند.
امیرعباس امراللهی و سینا غلامپور دو اردونشین تیم ملی شنا، اوایل آذرماه سال جاری به مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان که در کشور چین برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند. در ادامه، اردونشینان تیم ملی شنا علاوه بر مسابقات بین‌المللی رده‌های سنی که به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد، مسابقات ورودی و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو را پیش‌رو دارند که از بین نفرات اردونشین، مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلامپور از شانس بیشتری در رسیدن به این هدف برخوردارند.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی شنا به شرح زیر است:
مهدی انصاری، سروش قندچی، جمال چاوشی‌فر، متین سُهران، علیرضا یاوری، مهرشاد افقری، امیرعباس امراللهی، متین بالسینی، آرمان صانعی، سپهر دعوتی، سامان قپانوری، متین فتحی، امیرحسین عازمی، علی حصاری، فراز اکبری، علی فتحی، محسن مهمان‌نواز، آریا نسیمی‌شاد، سینا غلام‌پور، بنیامین نوف، امیررضا خراسانی، آرش وطن‌پرست، کیاوش اسمعیلی، بنیامین قره‌حسن‌لو، امیرحسین سعادتمندی، افشین عسگری، پرهام اصفهانی‌نژاد، علی سراوند، علی رشیدی‌گوغری، امیرمحمد کاظمی و احسان اخترکاوان.
گفتنی است علاوه بر عباسعلی کشتکار، خشایار حضرتی، گامر دیلانچیان و محمد بیداریان که اعضای کادرفنی تیم ملی شنا را در اردوی ذکر شده تشکیل می‌دهند، در هر مرحله از اردوهای تیم ملی، فدراسیون شنا از تعدادی از مربیانی که شناگران آنها در اردوی تیم ملی به سر می‌برند، برای حضور در اردوها دعوت می‌کند که در این مرحله از اردوها علی‌محمد رحیمی، سید‌محمد موسوی، میثم سعادتی، سید عبدالرضا حسینی، محمدصادق طیران و وحید نویدی به عنوان مربیان منتخب کشور و به دعوت فدراسیون در اردو حضور یافتند.
۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید