با حضور در آکادمی ملی المپیک: اعضای تیم ملی بدمینتون جوانان تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:
اعضای تیم ملی بدمینتون جوانان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون جوانان در رده‌های سنی زیر 17 و زیر 19 سال پسران، صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری سال 97، کادرفنی تیم ملی بدمینتون جوانان اقدام به دعوت از 16 بدمینتون‌باز جوان برتر این مسابقات و همچنین مسابقات رنکینگ کشوری در سال 97 کرد که این نفرات صبح امروز و به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی خود تست دادند.
نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون جوانان که در سال جاری تورنمنت بین‌المللی سمنان و مسابقات بین‌المللی دهه فجر را پیش‌رو دارند، از اواخر هفته آینده و به میزبانی سمنان آغاز خواهد شد. ملی‌پوشان بدمینتون‌باز، پس از این اردوی دو هفته‌ای استراحتی کوتاه کرده و بلافاصله در مرحله جدید مسابقات رنکینگ کشوری حضور پیدا می‌کنند.
اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی بدمینتون جوانان که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل دادند:
مهدی انصاری، محمد چهارمالی، علی حسین‌خانی، علیرضا یزدانی، صالح سنگتراش، محمد‌مهدی میرشکاری، زانا قادری، پارسا شهبازی، نیما رستم‌پور، شایان رضا‌ربابی، متین مقیمی، محمدرضا قیصری، مهدی معصومی و آراد بحری.
لازم به ذکر است مربیگری تیم ملی جوانان در رده سنی زیر 19 سال بر عهده نیکزاد شیری و غلامرضا باقری هم هدایت زیر 17 ساله‌های این تیم را بر عهده دارد.
۷ آبان ۱۳۹۷ ۰۹:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید