تقدیر فدراسیون تکواندو از خدمات مرکز تمرینات آبی و مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک

تقدیر فدراسیون تکواندو از خدمات مرکز تمرینات آبی و مرکز مشاوره و مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک
زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با اهدای لوحی از زحمات مدیر مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک در جهت آماده‌سازی تیم تکواندو دختران اعزامی به المپیک جوانان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، زهرا سروی نایب‌رییس بانوان فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران به همراه روشنک حسینی سرپرست تیم‌های ملی بانوان این فدراسیون، به جهت قدردانی از تلاش‌های کارشناسان مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک و در رأس آن دکتر سید‌محمد‌کاظم واعظ‌موسوی مدیر این مرکز، با حضور در آکادمی ملی المپیک لوح یادبودی را به نمایندگی از رئیس فدراسیون تکواندو به ایشان تقدیم کردند.
لازم به ذکر است دکتر واعظ‌موسوی به مدت شش ماه جهت آماده‌سازی ذهنی نوجوانان تکواندو‌کار اعزامی به المپیک جوانان آرژانتین، فعالیت مستقیم داشت.
در متن پیام رئیس فدراسیون تکواندو آمده است:
جناب آقای دکتر واعظ‌موسوی، به پاس قدردانی از تلاش و همکاری صادقانه جناب‌عالی به عنوان روان‌شناس تیم ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات المپیک جوانان 2018، با اهدای این لوح مراتب سپاس خانواده بزرگ تکواندو را از زحمات ارزشمندتان تقدیم می‌دارم. سربلندی و توفیقات روزافزون شما را در تمامی عرصه‌های کار و زندگی آرزومندم.
و ما توفیقتنا الا بالله
سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو
همچنین شایان ذکر است، مسئولین فدراسیون تکواندو از زحمات سید‌شاهو حسینی مدیر مرکز تمرینات آبی آکادمی ملی المپیک در جهت آماده‌سازی هر چه بهتر تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر اعزامی به المپیک 2018 جوانان، در موضوعات مربوط به تمرینات آبی و ماساژ تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است تیم ملی تکواندو ایران در پایان بازی‌های المپیک جوانان با کسب 3 مدال طلای علی اشکوریان، محمد علی خسروی و یلدا ولی‌نژاد و نقره کیمیا همتی، سهم به سزایی در کسب عنوان هفتمی کاروان ایران در این رویداد مهم بین‌المللی داشتند.
۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید