با حضور ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی مادرید: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته دختران در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است

با حضور ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی مادرید:
تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته دختران در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است
اردونشینان تیم ملی کاراته دختران که آماده حضور در مسابقات کاراته قهرمانی جهان می‌شوند، اردوی آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در بخش دختران که در تاریخ دوشنبه 16 مهرماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد، ورزشکاران اعزامی این تیم به مسابقات جام جهانی اسپانیا در اوزان مختلف مشخص شده و اعضای این تیم، هم اکنون دوازدهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک دنبال می‌کنند.
این مرحله از تمرینات آماده‌سازی این تیم جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان از روز شنبه 28 مهرماه زیر نظر ستاره موسوی سرمربی این تیم آغاز شده و تا بعد‌از‌ظهر چهارشنبه دوم آبان ادامه خواهد داشت.
سارا بهمن‌یار در وزن منفی 50 کیلوگرم،  فاطمه چالاکی در وزن منفی 55 کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن منفی 61 کیلوگرم، پگاه زنگنه در وزن منفی 68 کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن مثبت 68 کیلوگرم ترکیب اصلی و اعزامی تیم کاراته دختران را به مادرید محل برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند.
اسامی ذکر شده ترکیب تیم ایران در مسابقات کومیته انفرادی را تشکیل خواهند داد و خانم‌ها عباسعلی، زنگنه، چالاکی و علیپور ترکیب چهار نفره کومیته تیمی را در رقابت‌های جهانی تشکیل می‌دهند.
تیم ملی کاراته دختران که سومین حضور خود در مسابقات کاراته قهرمانی جهان را تجربه خواهد کرد،  پیش از این و در سال 2014 در برمن آلمان و 2016 در اتریش تجربه حضور در این مسابقات را دارد.
بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان طی روزهای 15 لغایت 19 آبان ماه 1397 و به میزبانی شهر مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد.
۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید