جهت حضور در مسابقات کاراته قهرمانی جهان: دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک آغاز شد

جهت حضور در مسابقات کاراته قهرمانی جهان:
دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک آغاز شد
ورزشکاران دعوت شده به دوازدهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته، اردوی شبانه‌روزی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام نهایی اسامی کاراته‌کاهای اعزامی به مسابقات کاراته قهرمانی جهان توسط کادرفنی تیم ملی، اعضای این تیم که در دو بخش کومیته تیمی و کومیته انفرادی به اسپانیا محل برگزاری این رقابت‌ها اعزام خواهند شد، دوازدهمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را از روز شنبه 28 مهرماه در آکادمی آغاز کرده‌اند. این مرحله از اردوها که به تمرینات بدنسازی و فنی اختصاص دارد، تا چهارم آبان ادامه خواهد داشت.
ملی‌پوشان تیم ملی کاراته که در بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند، پس از استراحتی کوتاه، در اواخر شهریورماه به ششمین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان در برلین آلمان اعزام شدند که دست‌آورد این تیم از این مسابقات، طلای سجاد گنج‌زاده و دو برنز پورشیب و مهدی‌زاده بود.
حضور در مسابقات ذکر شده که در فاصله‌ای کوتاه برگزار شد، باعث دوری ملی پوشان از تمرینات مداوم جهت حضوری قدرتمند در مسابقات کاراته قهرمانی جهان شد. اما اردونشینان این تیم که به دنبال تکرار قهرمانی سال گذشته خود در مسابقات جهانی هستند، از یکم مهرماه تمرینات اختصاصی خود را برای حضور در این رقابت‌ها و به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
اسامی ورزشکاران اعزامی تیم ملی کاراته به مسابقات قهرمانی جهان در بخش کومیته انفرادی به شرح زیر است:
امیر مهدی‌زاده در وزن 60- کیلوگرم، هامون درفشی‌پور در وزن 67- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم و سجاد گنج‌زاده در وزن 84+ کیلوگرم.
در کومیته تیمی هم این نفرات به مسابقات ذکر شده اعزام خواهند شد: صالح اباذری، سامان حیدری، مهدی خدابخشی و علی‌اصغر آسیابری.
همچنین شهرام هروی (سرمربی)، شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی‌پور (مربی)، نعیما خواجوی (مربی بدنساز) و علی حجتی به عنوان روان‌شناس، اعضای کادرفنی تیم ملی کاراته را تشکیل می‌دهند.
بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان طی روزهای 15 لغایت 19 آبان ماه 1397 به میزبانی مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد و اعضای تیم ملی کاراته 12 آبان به این مسابقات اعزام خواهند شد.  
۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید