جهت حضور در جام جهانی الجزایر: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

جهت حضور در جام جهانی الجزایر:
تمرینات آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
دعوت‌شدگان به تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر آقایان، نخستین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور هفت شمشیرباز، در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که به تازگی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات تیمی شمشیربازی بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین مدال برنز انفرادی این بازی‌ها توسط علی پاکدامن شده است، نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را به میزبانی آکادمی ملی المپیک و به منظور حضوری قدرتمند در جام جهانی شمشیربازی از تاریخ 21 مهرماه آغاز کرده است.
ملی پوشان سابریست که در آخرین حضور خود در مسابقات جهانی این رشته ورزشی در شهر ووژی چین، جایگاه ششمی را به دست آورده‌اند، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر در آکادمی ملی المپیک دنبال می‌کنند.
شمشیربازان، صبح‌ها زیر نظر مهدی چراغی مربی بدنساز جدید این تیم که از کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی است، به تمرینات بدنسازی پرداخته و در نوبت بعدازظهر نیز تمرینات فنی خود را با هدایت پیمان فخری سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی شمشیربازی در جایگاه پنجم این رنکینگ قرار دارد، اواخر آبان‌ماه 1397 و با چهار شمشیرباز برتر که با نظر سرمربی تیم ملی انتخاب خواهند شد، به کشور الجزایر محل برگزاری مسابقات جام جهانی شمشیربازی اعزام می‌شود.
اسامی اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به شرح زیر است:
مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر‌ارسباران، محمد فتوحی، نیما زاهدی و جواد میر‌حسینی.
آخرین مرحله از مسابقات جام جهانی شمشیربازی 2018 میلادی، طی روزهای 25 لغایت 27 آبان‌ماه سال جاری و به میزبانی الجزایر برگزار خواهد شد.       
۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید