آکادمی ملی المپیک ویژه فدراسیون آماتوری ورزش کارگری برگزار می‌کند: دوره آموزشی مدیریت و سرپرستی اعزام به رویدادهای بین‌المللی

آکادمی ملی المپیک ویژه فدراسیون آماتوری ورزش کارگری برگزار می‌کند: 
دوره آموزشی مدیریت و سرپرستی اعزام به رویدادهای بین‌المللی
دوره آموزشی مدیریت و سرپرستی اعزام به رویدادهای بین‌المللی، به درخواست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، توسط آکادمی ملی المپیک و به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از حضور مسئولین فدراسیون ورزش کارگری در آکادمی ملی المپیک و نشست مشترک با دکتر قراخانلو رئیس آکادمی در اواخر مردادماه 1397، دو طرف درباره همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و تمرین تیم‌های ورزشی مختلف این فدراسیون در آکادمی ملی المپیک به توافق رسیدند.
در این نشست، دکتر قراخانلو ضمن اعلام آمادگی آکادمی برای برگزاری فعالیت‌های آموزشی و ورزشی مربوط به ورزش بانوان و طرح‌های پایش سلامت کارمندان و پیشکسوتان فدراسیون ورزش کارگری، آمادگی آکادمی را در برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی (داخلی و بین‌المللی) اعلام کرد.
پیرو توافقات انجام گرفته بین آکادمی ملی المپیک و فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، اولین فعالیت مشترک این آکادمی و فدراسیون ورزش کارگری برای برگزاری دوره آموزشی مدیریت و سرپرستی تیم‌های اعزامی به رویدادهای بین‌المللی، با حضور دبیران و روسای هیات‌های استانی فدراسیون ورزش کارگری انجام خواهد شد.
این دوره آموزشی از روز پنجشنبه پنجم مهرماه 1397، با برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری و مدیرکل ورزش این فدراسیون، در مهدی‌شهر سمنان آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
مهم‌ترین مباحثی که توسط اساتید دوره مذکور به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد به شرح زیر است:
«مدیریت و سرپرستی اعزام تیم‌های ورزشی به رویدادهای بین‌المللی، آشنایی با سازمان‌های بین‌المللی در ورزش (IOC & TAFISA)، آشنایی با سازمان‌های بین‌المللی ورزش کارگری، آشنایی با سیستم جامع عضویت و ثبت‌نام در مسابقات ورزش کارگری.»
در پایان این دوره آموزشی که با تدریس دکتر محمدرضا دهخدا، دکتر مهین فرهادی‌زاد، دکتر مرجان صفاری، مهندس مجید جوادیان و دکتر مرتضی اسماعیلی همراه خواهد بود، شرکت‌کنندگان در آزمون پایان دوره حضور خواهند یافت تا در صورت قبولی، موفق به کسب گواهی پایان دوره شوند. گواهی پایان دوره توسط آکادمی ملی المپیک صادر خواهد شد.

 
۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید