آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برای اولین بار برگزار می‌کند؛ « همایش آسیب‌شناسی زانو»

آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برای اولین بار برگزار می‌کند؛ « همایش آسیب‌شناسی زانو»
همایش « آسیب‌شناسی زانو» در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

مجتبی رسولی فیزیوتراپ و مسئول برگزاری این همایش در گفت ‌وگو با سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیرامون اهمیت برگزاری این همایش اظهار کرد: مراجعه زیاد آسیب‌های ورزشی از سوی ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی به خصوص از ناحیه زانو و جراحی‌های مکرر که اکثرا در میان قهرمانان ورزشی انجام می شود، سبب شد که بیشترین اولویت ما برای برگزاری همایش بررسی آسیب‌های ورزشی، در ناحیه زانو نسبت به دیگر اعضای بدن باشد.

مسئول بخش فیزیوتراپی مرکز پزشکی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ادامه داد: با توجه به ماموریت مرکز پزشکی ورزشی آکادمی در جهت نیل به سلامت ورزشکاران ملی کشور تصمیم به انجام این کار گرفتیم.

رسولی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری این کنگره ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای آسیب‌های ورزشکاران در مرکز پزشکی آکادمی است که متخصصان بتوانند گزارش آسیب‌های ورزشکاران مراجعه کننده خود را ارایه کنند.

گفتنی است، ‌آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برای اولین بار است که کنگره علمی «زانو در ورزش» را با همکاری دانشگاه‌ها،‌ مراکز آموزش عالی با هدف ارتقای دانش تخصصی ورزشکاران و مربیان درباره آسیب‌های شایع، آخرین مطالعات و دستاوردها روز بیستم شهریورماه برگزار خواهد کرد.

هم‌فکری و هم‌اندیشی متخصصان علم پزشکی ورزشی و توانبخشی از اهداف دیگر این کنگره خواهد بود.
شرکت کنندگان در این همایش را متخصصان علوم پزشکی ورزشی، توانبخشی ورزشی، دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و ورزشی تشکیل می‌دهند

۱۸ شهریور ۱۳۸۷ ۱۷:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید