با حضور در آکادمی ملی المپیک: پشتوانه‌های تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:
پشتوانه‌های تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 13 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی شمشیر‌بازی سابر که همگی جزو نفرات برتر مسابقات کشوری هستند، توسط کادرفنی تیم ملی شمشیربازی سابر نوجوانان و جوانان به نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این دو تیم دعوت شدند. دعوت‌شدگان به این اردو که پشتوانه تیم ملی شمشیربازی بزرگسالان (دارای رنکینگ چهارم فدراسیون جهانی شمشیربازی) خواهند بود، صبح امروز و در آغاز اردوهای آماده‌سازی خود، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
تمرینات آماده‌سازی تیم ملی شمشیربازی سابر نوجوانان و جوانان، جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و از روز شنبه 10 شهریورماه زیر نظر امین قربانی، حمیدرضا شیر و امیر رضایی‌نژاد مربیان این تیم‌ها در سالن امجدیه تهران آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
اسامی اردونشینان تیم ملی شمشیربازی سابر نوجوانان و جوانان که صبح امروز در آزمون‌های ذکر شده شرکت کردند به شرح زیر است:
میثم لاهوت، احمدرضا محبی، علیرضا خانی، عرفان اصلانی، فرزین خلیلی، امیر حسین‌الدین، سینا خوش‌طینت، آرش فتحی، امیرمهدی آشوری، عرفان شکوهی، امیرمحمد ولی‌روشن، مهرشاد باقر‌زنجانی و میعاد عابدینی.
مسابقات جام جهانی شمشیربازی نوجوانان و جوانان، اسفندماه سال جاری و به میزبانی اردن برگزار خواهد شد.
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید