به منظور حضور در مسابقات جهانی: اعضای تیم ملی اسکی آلپاین تست آمادگی جسمانی دادند

به منظور حضور در مسابقات جهانی:
اعضای تیم ملی اسکی آلپاین تست آمادگی جسمانی دادند
اردونشینان تیم ملی اسکی آلپاین آقایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، با حضور در آکادمی ملی المپیک، تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 13 اسکی‌باز دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین آقایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان که اواخر سال جاری مسابقات جهانی این رشته ورزشی را پیش‌رو دارند، در حضور علیداد ساوه‌شمشکی سرمربی بزرگسالان و باقر کلهر سرمربی جوانان، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
هفت اسکی‌باز بزرگسال و شش اسکی‌باز جوان حاضر در این اردو که همگی جزو نفرات برتر مسابقات لیگ و تورنمنت‌های بین‌المللی سال گذشته هستند، پس از پشت‌سر گذاشتن اردوی نخست خود در پیست‌های دیزین و شمشک که اختصاص به تمرینات هوازی داشت، هم‌اکنون دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده‌اند. دومین مرحله از اردوهای این دو تیم که اختصاص به تمرینات بدنسازی دارد، تا اواخر آبان‌ماه و پیش از شروع فصل اسکی در ایران، در مجموعه آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد.
اعضای تیم ملی اسکی آلپاین جوانان و بزرگسالان، تمرینات فنی خود را اوایل آذرماه سال جاری آغاز خواهند کرد و تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی که بهمن‌ماه 1397 برگزار خواهد شد، به مدت دو ماه‌و‌نیم در پیست‌های بین‌المللی داخلی به تمرین خواهند پرداخت.
اسامی دعوت‌شدگان به تیم ملی اسکی آلپاین به شرح زیر است:
بزرگسالان: حسین ساوه‌شمشکی، پوریا ساوه‌شمشکی، بهنام کیا‌شمشکی، نیما بهاء، مرتضی جعفری، امیر‌پوریا ساوه‌شمشکی و محمد کیا‌دربند‌سری.
جوانان: محمد ساوه‌شمشکی، علی علیزاده، اسماعیل ساوه‌شمشکی، علیرضا صید، پارسا تقی‌بخشی و امیرحسین رجبی.

مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان، بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. اسکی بازان بزرگسال به میزبانی سوئد و جوانان این رشته ورزشی هم در کشور ایتالیا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید