برگزاری آزمون پایانی بیست‌و‌چهارمین دوره مربی بدنساز

برگزاری آزمون پایانی بیست‌و‌چهارمین دوره مربی بدنساز
آزمون پایانی بیست‌و‌چهارمین دوره مربی بدنساز (ویژه آقایان) طی روزهای 14 و 15 شهریورماه، در دو بخش تئوری و عملی در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، 42 مربی و ورزشکار پذیرفته شده در آزمون‌های ورودی بیست‌و‌چهارمین دوره مربی بدنساز که طی روزهای 6 لغایت 16 مردادماه در کارگاه‌های تخصصی تئوری و عملی بدنسازی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در آزمون پایانی این دوره شرکت خواهند کرد.
محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک، درباره آزمون پایانی بیست‌و‌چهارمین دوره مربی بدنساز گفت: « سوالات آزمون تئوری و عملی پایان دوره، از کلیه مباحثی که طی 10 روز و توسط اساتید دوره برای شرکت‌کنندگان تدریس شد، تهیه شده است. در آزمون پایانی، افرادی که 60 درصد از کل نمرات تئوری، عملی و برنامه‌نویسی تمرین را کسب نمایند، موفق به دریافت گواهی پایان دوره خواهند شد که به صورت درجه‌بندی است. گواهی‌نامه‌های پایان دوره به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه خواهد شد و دارای ارزش بین‌المللی است. درجه‌بندی آن بستگی به نمره کسب شده توسط شرکت‌کنندگان دارد، به این صورت که افرادی که نمره قبولی آنها بین 60 تا 70 باشد درجه خوب، بین 70 تا 85 درجه خیلی خوب و نمرات بین 85 تا 100، درجه عالی را کسب خواهند کرد.»
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید