با حضور در آکادمی ملی المپیک: اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:
اعضای تیم ملی تیراندازی بانوان تست دادند
اردونشینان تیم ملی تیراندازی بانوان در سه رشته تفنگ، تپانچه و تیراندازی به اهداف پروازی، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تیم ملی تیراندازی دختران که اردوهای پیوسته و آماده‌سازی خود را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی و جهانی از سال گذشته و با حضور رنکینگ‌داران و بهترین های این رشته ورزشی آغاز کرده است، پس از مشخص شدن ترکیب نهایی و اعزامی به بازی‌های آسیایی، از 15 تیرماه و با حضور 9 تیرانداز برتر، اردوی نهایی خود را در محل فدراسیون تیراندازی برپا کرده است. اردونشینان این تیم در سه رشته تپانچه، تفنگ و تیراندازی به اهداف پروازی، صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
دختران تیر‌انداز که فروردین‌ماه 97 در مسابقات کاپ جهانی کره‌جنوبی و ابتدای خرداد در تورنمنت مونیخ شرکت کردند، نیمه اول مرداد‌ماه سال جاری، اردویی یک هفته‌ای را در شهر هانوفر آلمان برگزار خواهند کرد. در ادامه، ملی‌پوشان این تیم پس از بازگشت به ایران و استراحتی سه روزه، برای حضور در بازی‌های آسیایی به جاکارتا اعزام خواهند شد. اعضای این تیم بلافاصله پس از پایان بازی‌های آسیایی، از اندونزی به کشور کره‌جنوبی، محل برگزاری جام جهانی تیراندازی اعزام خواهند شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی تیراندازی بانوان اعزامی به جاکارتا که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند به شرح زیر است:
تفنگ: الهه احمدی، نجمه خدمتی، مهلقا جام‌بزرگ و آرمینا صادقیان.
تپانچه: آمیتیس جعفری، گلنوش سبقت‌الهی و هانیه رستمیان.
تیراندازی به اهداف پروازی: سپیده سیرانی و شیوا فرح‌پور.
۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید