به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا: دعوت‌شدگان به تیم ملی اسکیت اینلاین‌هاکی بانوان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا:
دعوت‌شدگان به تیم ملی اسکیت اینلاین‌هاکی بانوان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اینلاین‌هاکی دختران با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون‌های آمادگی جسمانی این مجموعه شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، صبح امروز و با هدف شناسایی ورزشکاران مستعد برای حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اینلاین‌هاکی بانوان، اولین تست انتخابی این تیم در سال 97 و به جهت حضور در مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا،  با حضور هدی احمد‌بیگی مربی تیم ملی اینلاین‌هاکی برگزار شد.
36 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی اینلاین‌هاکی دختران که از نفرات برتر مسابقات کشوری و از بهترین‌های سال گذشته در این رشته ورزشی هستند، در دو نوبت در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور خواهند یافت. 17 ورزشکار امروز و 19 اسکیت‌باز در روز شنبه 23 تیرماه تست آمادگی جسمانی خواهند داد.
اعضای این تیم در ادامه و طی روزهای 28 و 29 تیرماه، با حضور در مسابقات دستجات آزاد اسکیت اینلاین‌هاکی که به میزبانی مجموعه ورزشی هایپر‌اسکیت تهران برگزار می‌شود، دومین مرحله از تست‌های انتخابی را پشت‌سر خواهند گذاشت. در نهایت و پس از جمع‌بندی اعضای کادرفنی تیم ملی اینلاین‌هاکی از دو مرحله آزمون آمادگی جسمانی و تست‌های فنی، ورزشکاران برتر برای حضور در اردوهای این تیم دعوت خواهند شد.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی اینلاین‌هاکی که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند به شرح زیر است:
اعظم سنایی، بیتا محسنی‌زاده، صدف منصوری، فائزه مدبر، مرضیه قندی، مریم سید‌محمود، هلیا سوهانی، هدی احمدبیگی، مارال راسخی، فاطمه اسماعیلی، فاطمه شاهسوند، زهرا رضایی، نگار خرم، الهام مدیردهقان، زهرا قاسمی، متین صیاد و مهسا شادان‌فر.
مارینا فاگوآگا مربی اهل کشور فرانسه که دو سال پیش هم مربیگری تیم ملی اینلاین‌هاکی دختران را بر عهده داشت، در کنار هدی احمد‌بیگی کادر‌فنی این تیم را تشکیل می‌دهند.
مسابقات اسکیت اینلاین‌هاکی قهرمانی آسیا، اواسط شهریور‌ماه سال جاری و به میزبانی کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید