کارگاه آموزشی مربیگری موفق (ویژه مربیان ملی و باشگاهی) برگزار شد

کارگاه آموزشی مربیگری موفق (ویژه مربیان ملی و باشگاهی) برگزار شد
کارگاه آموزشی مربیگری موفق (روانشناسی مربیگری)، صبح امروز و توسط مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از فراخوانی که مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک درباره برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا به فدراسیون‌های ورزشی ارسال کرد، صبح امروز و در ادامه برگزاری این کارگاه‌ها، کارگاه آموزشی مربیگری موفق، با هدف بررسی ویژگی روانشناختی مربیان موفق در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد.
از جمله مباحثی که در این کارگاه چهار ساعته به مربیان شرکت کننده در کارگاه ارائه شد، می‌توان به این موارد اشاره کرد:
سبک‌های مربیگری و اهداف آنها، شیوه‌های مربیگری و ارتباطی، بایدها و نبایدهای روانشناختی تمرین و مسابقه و مهارت‌های ذهنی برای کنترل هیجان مربی و ورزشکاران در مسابقات.
مجدالدین مستعان، کارشناس روانشناسی ورزشی و روانشناس ورزشی تیم‌های ملی که هم اکنون و در آستانه بازی‌های آسیایی با تیم‌های جودو، در دو بخش آسیایی و پارآسیایی و همچنین بدمینتون همکاری دارد، کار تدریس این کارگاه را بر عهده داشت.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک تا پیش از اعزام تیم‌های ملی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، پنج کارگاه دیگر را ویژه مربیان و ورزشکاران این تیم‌ها برگزار خواهد کرد که عناوین این کارگاه‌ها به شرح زیر است:
راه‌های رسیدن به قهرمانی، مدیریت خواب در شب قبل از مسابقات، مسابقه بدون استرس، آمادگی روانی قبل از مسابقه و آشنایی با آسیب‌های روانی برای مربیان.
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید