در همایش دبیران و خزانه داران فدارسیون های ورزشی / دبیرکل کمیته ملی المپیک: کلیه امکانات آکادمی ملی المپیک در اختیار فدراسیونهاست

در همایش دبیران و خزانه داران فدارسیون های ورزشی /   دبیرکل کمیته ملی المپیک: کلیه امکانات آکادمی ملی المپیک در اختیار فدراسیونهاست
همایش دبیران و خزانه داران فدارسیونهای ورزشی با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، خزانه‌دار کمیته ملی المپیک، برخی از روسا، دبیران و خزانه‌داران فدارسیونها عصر روز دوشنبه 9 دی ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، بهرام افشار زاده-  دبیرکل کمیته ملی المپیک - در این همایش با بیان اینکه از اول اسفند ماه فعالیتهای اجرایی برای تدارک تیم‌های ورزشی آغاز خواهد شد اظهارکرد: در سال آینده کلیه امکانات و خدمات  آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صد در صد در اختیار فدراسیونهای و تیم‌های ورزشی  است.
وی افزود: برخی از فدارسیونها به دلیل اینکه اعزامهای تیمی را در پیش رو دارند کارهای اجرایی آنها از اول اسفند آغاز می‌شود لذا باید تمامی فدارسیونها برنامه ‌های اعزام هایشان در سال آینده را ارائه دهند تا در سال 88 بتوانیم حمایت های لازم از فدارسیونها را انجام دهیم.
همچنین دکتر مهدی کرباسیان - خزانه‌دار کمیته ملی المپیک - نیز در این همایش اظهار کرد: در تلاش هستیم با برنامه‌هایی که در سال آینده اجرا می‌کنیم مشکلات فدراسیونهای ورزشی را در زمینه‌های مربوطه رفع کنیم.
وی افزود: برای رفع کمبودها و مشکلات بودجه به دنبال جذب برخی از حمایتها هستیم و امیدواریم با مساعدتی که رئیس سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در این زمینه‌ گامهای خوبی برداریم.
وی با بیان اینکه در سال آینده بازیهای کشورهای اسلامی در ایران برگزار می‌شود گفت: از همین حالا باید برای حمایتهای مالی این بازیها اقدام کرد تا بتوانیم به خوبی این مسابقات را برگزار کنیم.
در پایان این مراسم افشارزاده و کرباسیان به سوالات روسا ، دبیران وخزانه‌داران فدراسیونهای ورزشی پاسخ دادند.
۹ دی ۱۳۸۷ ۱۵:۵۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید