در آکادمی ملی المپیک برگزار شد: گرامیداشت روز جهانی المپیک با محوریت روز کودک، خانواده، المپیک و صلح

در آکادمی ملی المپیک برگزار شد:
گرامیداشت روز جهانی المپیک با محوریت روز کودک، خانواده، المپیک و صلح
گرامیداشت روز جهانی المپیک با حضور کودکان و نوجوانان خانواده‌های پرسنل آکادمی ملی المپیک، کمیته ملی المپیک، قهرمانان و ورزشکاران، در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این همایش که با حضور بیش از چهارصد کودک، نوجوان و خانواده‌های ایشان برگزار شد، کودکان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی که توسط کارشناسان آکادمی ملی المپیک (متولی برگزاری این روز) برگزار شد شرکت کردند.
این برنامه‌ها شامل این موارد بود: حضور در مراسم حمل نمادین مشعل و پرچم المپیک، حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران، مسابقات دوومیدانی، ایروبیک، طناب‌کشی (در دو بخش کودکان و نوجوانان و همچنین دختران و پسران به همراه خانواده‌هایشان)، بازدید از نمایشگاه عکس مربوط به برگزاری ادوار گذشته روز المپیک، مسابقه نقاشی و نمایش عروسکی با محوریت محیط زیست.

همچنین در اواسط این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی که با حضور دکتر صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک همراه بود، پیام روز المپیک برای حاضرین قرائت شد.
در پایان همایش گرامیداشت روز جهانی المپیک که با شعار ورزش به عنوان ابزاری برای برقراری صلح برگزار شد، به تمامی کودکان و نوجوانان شرکت کننده، گواهینامه بین‌المللی روز المپیک و همچنین جوایزی ویژه اهدا شد. 
۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید