صبح امروز و در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد: تمرینات آماده‌سازی تیم های اعزامی به بازی‌های آسیایی

صبح امروز و در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد:
تمرینات آماده‌سازی تیم های اعزامی به بازی‌های آسیایی
اردونشینان تیم‌های ملی هندبال، کاراته و جوجیتسو اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا، تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران اردونشین تیم‌های ملی کاراته، هندبال و جوجیتسو اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان که مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌رو دارند، صبح امروز تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
تیم ملی کاراته آقایان که پنجمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را از تاریخ نهم خرداد 97 در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده‌ است، مسابقات کاراته‌وان ترکیه را طی روزهای 18 لغایت 20 خردادماه پیش‌رو داشته و در ادامه، 19 تیرماه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا را در اردن، سوم مرداد بازی‌های آسیایی جاکارتا و همچنین 20 آبان‌ماه 1397 در مسابقات کاراته قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

تیم ملی جوجیتسو از دیگر تیم‌هایی است که آکادمی ملی المپیک را برای انجام تمرینات و اردوهای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی در نظر گرفته است. اعضای تیم ملی جوجیتسو که تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی، از دی ماه 1396 در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده‌اند، هم‌اکنون سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را با 24 بازیکن و زیر نظر سید امیر خوشبین سرمربی تیم ملی جوجیتسو، در مجموعه آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند. مسابقات جوجیتسو در بازی‌های آسیایی، طی روزهای دوم لغایت 10 شهریورماه برگزار خواهد شد.

دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی هندبال جهت اعزام به اندونزی محل برگزاری بازی‌های آسیایی، با هدایت زوران کاستاراتوئیچ سرمربی جدید و اهل مقدونیه این تیم در حال پیگیری است. ملی‌پوشان هندبال، صبح‌ها زیر نظر ناصر پیروردی‌زاده مربی بدنساز این تیم در آکادمی المپیک به تمرینات بدنسازی پرداخته و بعد‌از‌ظهرها تمرینات فنی و تاکتیکی این تیم در تالار فدراسیون هندبال پیگیری می‌شود.
همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان که از اسفندماه 1396، اردوهای شبانه‌روزی خود را جهت حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده‌اند، صبح امروز تمرینات خود را در چهارمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم، زیر نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پیگیری کردند.
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید