جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا: ورزشکاران اردونشین تیم ملی پنچاک‌سیلات دختران تست دادند

جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا:
ورزشکاران اردونشین تیم ملی پنچاک‌سیلات دختران تست دادند
اردونشینان تیم ملی پنچاک‌سیلات دختران که تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی پیگیری می‌کنند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی پنچاک‌سیلات دختران که طی روزهای دهم و یازدهم دیماه 1396 برگزار شد، چهار ورزشکار برتر به منظور حضور در ادامه اردوهای آماده‌سازی و اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مشخص شدند. این ورزشکاران پس از پشت‌سرگذاشتن هفت مرحله اردوی آماده‌سازی، صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک و برای ارزیابی آمادگی جسمانی خود تست دادند.
اعضای تیم ملی پنچاک‌سیلات دختران که هشتمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان پیگیری می‌کنند، پس از پشت سرگذاشتن این اردو و اردوهای نهم و دهم که به ترتیب در تهران و قزوین برگزار خواهد شد، به همراه آقایان این رشته و جهت برپایی اردویی مشترک برای انجام چند دیدار تدارکاتی، به اندونزی محل برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 اعزام خواهند شد.
پنچاک‌سیلات در بازی‌های آسیایی جاکارتا در چهار سبک دفاع شخصی، فرم تک نفره، فرم سه نفره و مبارزه برگزار خواهد شد و تیم پنچاک‌سیلات دختران ایران تنها در بخش مبارزه و با سه شرکت کننده در این بازیها حضور خواهد داشت.
اسامی اردونشینان تیم ملی پنچاک‌سیلات دختران به شرح زیر است:
سپیده خورشیدی زاده، زهرا فروغی نسب، نازنین میرمحمد تبار و تهمینه کربلایی صادقی.
همچنین سهیلا کیان آزاد به عنوان سرمربی و زینب اسلامی به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند. 
۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید