با پایان یافتن مسابقات انتخابی که در خانه تکواندو برگزار شد: بازگشت تمرینات تیم ملی تکواندو به آکادمی ملی المپیک

با پایان یافتن مسابقات انتخابی که در خانه تکواندو برگزار شد:
بازگشت تمرینات تیم ملی تکواندو به آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران راه یافته به اردوی نهایی تیم ملی تکواندو بزرگسالان اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، تمرینات آماده‌سازی خود را از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردوی نهایی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، از صبح امروز و با حضور 13 تکواندوکار در سالن تکواندو آکادمی ملی المپیک آغاز شد. ملی‌پوشان این تیم تمرینات خود را تا 30 اردیبهشت ماه، روز اعزام به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر و زیر نظر فریبرز عسگری سرمربی و علی‌محمد بسحاق مربی این تیم در این مجموعه پیگیری می‌کنند.    
در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، 26 اردونشین این تیم در خانه تکواندو رو‌در‌روی هم قرار گرفتند تا تکلیف هوگوپوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا با برگزاری مرحله دوم مسابقات انتخابی مشخص شود. در نهایت و پس از پایان این مسابقات، 13 هوگوپوش جواز حضور در اردوی نهایی این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردند.
 در این مسابقات مهدی خدابخشی، امیرمحمد بخشی، پوریا عرفانیان، سعید رجبی، آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده با برتری مقابل حریفان خود به عنوان تیم اصلی ایران به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
همچنین تیم ملی تکواندو ایران علاوه بر شش وزنی که در این مسابقات برگزار می‌شود، بنابر قوانین فدراسیون جهانی تکواندو می‌تواند از هفت سهمیه دیگر که تکواندوکاران ایران در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کرده‌اند، استفاده کند. هفت هوگوپوشی که پس از پایان مسابقات انتخابی از سهمیه تعلق گرفته به ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده می‌کنند را آقایان مهدی جلالی، ابراهیم صفری، محمدرضا هادیان، سجاد مردانی، احمد محمدی، سروش احمدی و محمدسالار وحیدی تشکیل می‌دهند.
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای پنجم لغایت هفتم خردادماه سال جاری به میزبانی کشور ویتنام برگزار می‌شود.
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید